Jak to działa?

Właściwości ankiety

Kreacja ankiety

Wybór respondentów

Aktywacja
Czatuj z nami przez Skype
Barometr miast
Zapraszamy do lektury najnowszego raportu z badania atrakcyjności małych i średnich miast polskich. Mieszkańcy miast biorących udział w projekcie ocenili je pod kątem m.in.: oferty edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjno – sportowej, rynku pracy, usług komunalnych i infrastruktury technicznej, poziomu bezpieczeństwa, pracy administracji lokalnej i komfortu życia z uwzględnieniem specyfiki życia różnych grup społecznych.
Pobierz raport końcowy z badania z serwisu WiedzaDlaFirm: Barometr Miast.

Rynek książek
Celem badania „Rynek książek” było poznanie preferencji zakupowych czytelników książek. Respondenci odpowiadali na pytania dotyczące m.in. tego, w jaki sposób wybierają książki i na co zwracają szczególną uwagę przy ich zakupie, skąd czerpią informacje na ich temat, gdzie i jak często je kupują oraz jakie kwoty zwykle na nie przeznaczają. Ostatnia część badania poświęcona została nowoczesnym formom książek, jakimi są audiobooki i e-booki. Zapraszamy do lektury.
Pobierz raport końcowy z badania z serwisu WiedzaDlaFirm: Rynek książek.

Analiza rynku tłumaczeń pisemnych realizowanych na potrzeby przedsiębiorstw.
Raport przedstawia najważniejsze wyniki badania, którego głównym celem było określenie zapotrzebowania, oczekiwań i preferencji pracowników firm związanych z usługami tłumaczeń pisemnych. Zapraszamy do lektury.
Pobierz raport końcowy z badania z serwisu WiedzaDlaFirm: Analiza rynku tłumaczeń pisemnych realizowanych na potrzeby przedsiębiorstw.

Zadowolenie z firmowego wyjazdu integracyjnego.
Jak zorganizować wyjazd, aby traktowany był przez pracowników jako atrakcja i przynosił korzyści całej firmie? Żeby się tego dowiedzieć, zapytaliśmy respondentów jak wyglądały firmowe wyjazdy, w których dotychczas brali udział, jaki jest ich stopień zadowolenia z poszczególnych elementów wyjazdów, jakie mają odczucia z nimi związane i jak oceniają ich efekty. Ankietowani pracownicy przedstawili także swoje preferencje i oczekiwania względem wyjazdów integracyjnych.
Pobierz raport końcowy z badania z serwisu WiedzaDlaFirm: Zadowolenie z firmowego wyjazdu integracyjnego

Dom na wodzie nie dla Polaka?
W wielu krajach Europy Zachodniej domy na wodzie nie są niczym egzotycznym. Czy także w Polsce mają one szansę stać się alternatywą dla tradycyjnych domów bądź mieszkań? Co wiemy o pływających domach i czy jesteśmy otwarci na tak innowacyjne rozwiązania mieszkaniowe?
Aby uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy do lektury raportu, stworzonego na podstawie badania przeprowadzonego w okresie od maja do lipca 2010 na próbie 294 respondentów.
Pobierz raport końcowy z badania z serwisu WiedzaDlaFirm: Dom na wodzie nie dla Polaka?

Rynek rowerowy w Polsce.
Zapytaliśmy 1561 miłośników dwóch kółek m.in o to jak korzystają z roweru, co biorą pod uwagę kupując rower i jak go kupują, a także czy są zadowoleni ze swojego aktualnego roweru. Zapytaliśmy również o poziom znajomości i pogłębioną ocenę 30 marek rowerów dostępnych w Polsce. Mamy nadzieję, że raport z badania będzie ciekawą lekturą nie tylko dla profesjonalistów branży rowerowej.
Pobierz raport końcowy z badania z serwisu WiedzaDlaFirm: Rynek rowerowy w Polsce

Wpływ wdrożenia ISO 9001 na konkurencyjność firm
Zamierzasz wdrożyć w swojej firmie system zarządzania jakością ISO 9001? Zapoznaj się z raportem nt. wpływu ISO 9001 na konkurencyjność firmy i poznaj opinie firm, które już wdrożyły system zarządzania jakością ISO 9001. Przepytaliśmy ponad 500 firm, które posiadają certyfikat ISO 9001 o to, jak i dlaczego wdrażali ISO 9001, a także jak oceniają decyzję o wdrożeniu systemu zarządzania jakością z perspektywy czasu.
Pobierz raport końcowy z serwisu WiedzaDlaFirm: Wpływ wdrożenia ISO 9001 na konkurencyjność firm.

Nawyki konsumenckie nabywców sprzętu elektronicznego
Czym kierują się nabywcy sprzętu elektronicznego, w szczególności aparatów cyfrowych, telewizorów i netbooków? Ile czasu poświęcają na dokonanie zakupu? Ile pieniędzy wydają oraz zamierzają wydać w najbliższym czasie konsumenci na sprzęt elektroniczny? Gdzie dokonują zakupów oraz gdzie szukają informacji o produktach i jak oceniają profesjonalizm sprzedawców? Czy są zadowoleni z dokonanych zakupów?
Pytania te postawiliśmy sobie konstruując ankietę online skierowaną do osób, które w ostatnich 2 latach nabyli sprzęt elektroniczny. Do lektury raportu za badania zachęcamy wszystkich sprzedawców oraz osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing w firmach branży elektroniki użytkowej.
Pobierz raport końcowy z serwisu WiedzaDlaFirm: Nawyki konsumenckie nabywców sprzętu elektronicznego.

Barometr satysfakcji pracowników.
Do lektury tego raportu zachęcamy właścicieli firm, szefów, oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi. Zadowolony pracownik to lepszy pracownik. Dowiedz się co sprawia, że pracownik jest zadowolony ze swojej pracy. Co go motywuje do większego wysiłku dla firmy a co sprawia, że jego motywacja słabnie. Poprosiliśmy również pracowników polskich firm o ocenę swoich szefów. Za co pracownicy ich cenią, a które kompetencje polskich menadżerów należałoby poprawić?
Pobierz raport końcowy z serwisu WiedzaDlaFirm: Barometr satysfakcji pracowników – I kw. 2010

Badanie rynku szkoleń – zapotrzebowanie na usługi świadczone drogą internetową.
W jaki sposób rozwiązywane są w firmach problemy natury informatycznej, prawnej czy księgowej? Czy firmy korzystają z serwisów oferujących krótkie instruktażowe firmy video, pokazujące możliwość rozwiązania problemu? Jakie jest zapotrzebowanie na multimedialne platformy szkoleniowe?
Zapraszamy do lektury raportu:
Pobierz raport końcowy z serwisu WiedzaDlaFirm: Badanie rynku szkoleń – zapotrzebowanie na usługi świadczone drogą internetową.

Regulaminy|Polityka prywatności|O firmieQuestion_markwiedzadlafirm

Podoba Ci się nasza strona? Dodaj do ulubionych